[ LUGOS ] Linux vs. NT

Andrej Kositer cwetto na slon.net
Sre Maj 7 12:28:53 CEST 1997

On Wed, 7 May 1997, Alen Salamun wrote:

> On 06-May-97 Matjaz Godec wrote:
1. Ja seveda...Pa si probaj kaj ekosticnega nastavit ;)

2. Uhh SuPER...Pol pa mi ga postavi da bo SECURE pa tako dalje....

3. Ja to bo to....Nastavi mi mail za dve virtualni domeni ki dobivata
lepo mail pre
> ko UUCP-ja ko se vspostavi zveza...Blabla..Naj se kaj vec recem??

3. Remote ga lahko administriras...TELNET..;)...Neke permissionse ja.Je
sigurno laz
> je eno vrstico napisat kot pa 500x kliknit....Pa se bolj SECURE JE!!!!

Sicer se vse lepo slisi, ampak tezka bo! Vsaj 70% odstotkov povprecnih
kupcev s taksnimi argumenti ne bos preprical. Briga njega za eksotiko, saj
to bo ze provider postimal, virtualne domene? naj si same prenasajo posto
kakor si vedo in znajo, telnet pa neka sintasa - pozabi, itd da ne
nabrajam!

Prvic, taksne debate NT - Linuxu so sicer fajn takole za sobotno popoldne
na soncku in ob kavici, ampak debate na tem nivoju so vec ali manj
prepricevanje prepricanih zanesenjakov, in to z muziko ki prepricanim godi.
Zgresena ciljna publika!

Drugic, usesa uporabnikov katerim pa bi taksno prepricevanje naj bilo
namenjeno (ce sem prav ujel bistvo debate), pa so na take strune gluha.
Oni imajo v zepu (5, 10 ali 15k DEM), sefovih ali od podjetja seveda in
tezko odgovornost nad sabo da postavijo nek server oziroma resijo nek
problem (internet, file server). Vecinoma je na tem teh. kadru tudi
odgovornost za izbiro moznosti.
Miselnost: MS uporabljajo vsi, pa toliko reklame je, pa testov, ce kaj ne
bo delalo bom vedno lahko rekel: saj sem izbral najboljse, kar tudi drugi
izbirajo.

Mislim, da je potrebno delati na tem (vkljucno z omenjenimi predavanji
predstavitvami, LUGOS certifikati, ipd), da se projekt Linux v Sloveniji
organizirano propagira ne toliko po tehnicni plati (ker prepricani vsi
vemo kako tehnicno perfekten sistem da je to) bolj po uporabniski, namrec
kako na Win obcestvu razumljiv nacin propagirat Linux, oziroma kako teh.
prednosti in moznosti prevesti v razumljiv komercialen jezik.

P.S.
Svaka cast Alenu ce zna z UUCPjem in virt. domenami ocarati povprecne
stranke, taksni so redki!

LP

Andrej KOSITER

Omrezje SloN

AGENDA d.o.o. Maribor				email: 	andrej.kositer na slon.net
tel.:+386 62 22 63 64				web:	http://www.slon.net
2000 Maribor
Slovenija