[ LUGOS ] Linux vs. NT

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Sre Maj 7 09:24:13 CEST 1997

On 06-May-97 Matjaz Godec wrote:
>On Tue, 6 May 1997, Alen Salamun wrote:
>
>Pa poskusimo odgovoriti s stalisca NT loverjev :))
>       Microsoft je vkljucil v NTje tudi DNS in ta je takooo enostaven,
>ker samo klikas.
Ja seveda...Pa si probaj kaj ekosticnega nastavit ;)

>       Microsoft NT ima tudi ftp streznik in se vse permisione lahko
>rihtas preko graficnega vmesnika, ki je takooooo podoben win95, da ga bomo
>sigurno sami znali zrihtat
Uhh SuPER...Pol pa mi ga postavi da bo SECURE pa tako dalje....

>       Obstaja dosti MAIL streznikov za NT_je in vecina ima takoooo lep
>graficni vmesnik in se userje lahko kar iz skupne administracije sibas.
Ja to bo to....Nastavi mi mail za dve virtualni domeni ki dobivata lepo mail pre
ko UUCP-ja ko se vspostavi zveza...Blabla..Naj se kaj vec recem??

>       Hja, to je neki nadomestek za pravi Microsoft Network. Saj ga niti
>remote ne mores administrirat, pa neke premissione moras peski vpisovat.
>Na NTJih pa imas takooo lep graficni vmesnik in samo klikas.
Remote ga lahko administriras...TELNET..;)...Neke permissionse ja.Je sigurno laz
je eno vrstico napisat kot pa 500x kliknit....Pa se bolj SECURE JE!!!!

>       Vsak mail streznik za NTje praviloma tudi vkljucuje POP server.
>(Aja se nekaj o lepem win95 graficnem vmesniku)
SECURITY..

>       Pha, se nikoli nisi slisal za WinGate. To je prava stvar. Pa se
>takoooo lep graficni vmesnik ima.
Se zgodi...;) Dokaj nepomemben element...

>       Nic ne beres rezultatov v revijah ? NT IIS je povsod dalec na
>prvem mestu, po hitrosti ......; ja pa se kaj o graficnem vmesniku bi
>lahko rekli.
Hja rabi pa PENTIUM 123467235482367 Mhz z 879595 RAM. PA SE SHIT JE!

>Kje pa se danes dobis tako masino ?
Zastonj skoraj vsepovsod....

>Ce se spravljamo k stvari, potem bomo to tako naredili kot se spodobi in
>kupli pravo masino za Internet streznik.
To pa je 486 cisto dovolj

>Ja tudi na to je vedno odgovor.
>Cena: Ja ce je vse zastonj, pol pa ze ne more biti posebej dobro. A lahko
>kje ti zastonj mercedesa dobis ???
Nevmesna pripomba....Avto<->Software??? Ne mi s takimi po glavi srat...
Mirkosoft Explorer pa Netscrape sta tudi zastonj ali ne???

>Institucije: Ja tam imajo unix guruje, ki zadevo poznajo in imajo dosti
>dnarja, da lahko take tipe placujejo. Mi bomo pa dali na zacetku nekaj vec
>denarja in bomo potem imeli pravi, profesionalni od prave firme podprt
>sistem, ki ga obvlada veliko ljudi tudi pri nas in ne bomo odvisni od samo
>enega. Pa ce se nisi slisal, Microsoft ze testira NT 5.0, ki bojo full
>pogazili vse te Unixe in Linuxe pa taka jajca, ko jih nihce ne razume.
EN sam lahko nadzoruje lepo postavljen LiNUX pa se vse lahko remote preko modema
, interneta...naredi...KAJ PA NT??????????? Preko AVIJONA??? Pa ko eno routo spr
emenis pa ze rebotas pa celi sistem pade...

>PS: Nizka cena je v veliki vecini (razen pri tehnicno razgledanih IS
>ljudeh) prej slabost kot kvaliteta. Tem ljudem je treba ponudit reference,
>stabilnost in support. Za tako pa je treba stvari delat dokaj
>profesionalno, imeti vedno nekoga na telefonu in biti dosegljiv tudi
>takrat, ko bi bil raje na pocitnicah ali kaj podobnega. Ja pa kak papir s
>potrdilom o opravljenih izpitih s podrocja za katerega jim zadevo ponujas
>bi bil prava pika na i.
Zato po se pripravi najprej celoten plan omrezja z masinami oz. studija njihoveg
a omrezja in ko jim jaz lepo to pokazem, argumentiram, nastejem vse firme pri na
s ki imajo to ze tako in sistemi laufajo mesece in mesece brez da bi enkrat kaj
bilo narobe pa HOPSA pa jih imam..No res je da moras nuditi support samo ce imas
 pager ali mobitel pa se email pa to res ni problem...

No to se odgovarjal kakor bi NT tipu in ne tebi Gody da ne bos mislil :))

                                                        LP, Alen
         | Alen Salamun |   EMAIL:  snowman na hal9000.medinet.si   |
         |   -= LiNUX User =   | WWW:   http://www.medinet.si    |
         |                 -= The only REAL OS =-                |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question|
         |                 and the answer is NO!            	 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist