[ LUGOS ] Linux vs. NT

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Sre Maj 7 16:37:14 CEST 1997

On 07-May-97 Andrej Kositer wrote:
>Sicer se vse lepo slisi, ampak tezka bo! Vsaj 70% odstotkov povprecnih
>kupcev s taksnimi argumenti ne bos preprical. Briga njega za eksotiko, saj
Popolnoma tako je stanje ja se strinjam...Samo pol odpade tudi to ces
vse je lepo FANCY ikonice itd..Saj user tako in tako ne bo s tem delal...

>Prvic, taksne debate NT - Linuxu so sicer fajn takole za sobotno popoldne
>na soncku in ob kavici, ampak debate na tem nivoju so vec ali manj
>prepricevanje prepricanih zanesenjakov, in to z muziko ki prepricanim godi.
Tudi tukaj se strinjam saj poznamo linux<->bsd debate in podobno no linux<->nt
je malo bolj upravicena..;)

>Mislim, da je potrebno delati na tem (vkljucno z omenjenimi predavanji
>predstavitvami, LUGOS certifikati, ipd), da se projekt Linux v Sloveniji
>organizirano propagira ne toliko po tehnicni plati (ker prepricani vsi
>vemo kako tehnicno perfekten sistem da je to) bolj po uporabniski, namrec
To je tocno to kar pri nas manjka ja....Samo po mojih iskusnjah sodec ko
enkrat eno firmo v prepricas gre ko po maslu..Te priporocijo etc...Vsaj pri meni
je tako...

>Svaka cast Alenu ce zna z UUCPjem in virt. domenami ocarati povprecne
>stranke, taksni so redki!
Hja...BLUSH...Hvala da ne bom zardel ;) Samo finta je to da jim je treba to
prikazat tudi tako da vedo zakaj pa naj bi to bilo tak...Lepo se jim zdi recimo
da je njihov homepage www.mehanikjoza.si pa ne rabi svoje masine etc...Saj se da

                                                LP, ALen
         | Alen Salamun |   EMAIL:  snowman na hal9000.medinet.si   |
         |   -= LiNUX User =   | WWW:   http://www.medinet.si    |
         |                 -= The only REAL OS =-                |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question|
         |                 and the answer is NO!            	 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist