[ LUGOS ] Linux wars! The final showdown...

robert ceferin robert.ceferin na siol.net
Tor Maj 13 07:52:04 CEST 1997

Matjaz Godec wrote:

> Prava borba se sele zacenja. Sedaj je na tebi velika odgovornost, da bo
> zadeva res delala b.p. !!! Bodi pripravljen na zelo budne oci zagovornikov
> NTjev in na mesece branja razne literature, HOWTOjev, mailing list, ki
> bodo obravnavala probleme. In verjemi problemi bodo :))
>
>                         gody

> Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
> matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
> tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
> [...]

Hojla!
Preberi priponko; ocenjujem, da gre za podobno zadevo!
Lep dan zelim se naprej, robi
robert ceferin                   E-Mail: robert.ceferin na siol.net
krasnova 17                      E-Mail: robert.ceferin-ms na mojster.si
4000 kranj                         FIDO: 2:380/126 robert ceferin
gorenjska                   privat  t/f: + 386 64 242 773
slovenija                  business tel: + 386 64 265 706
central europe
URL:http://www.angelfire.com/de/cefe/index.html

SAS!
Gody, imam vprasanje za tebe, vendar najprej malo ozadja.
Zaposlen sem v SAVA d.d. kot kontrolni tehnolog za podrocje transportnih trakov,
kar pa ni bistveno. V tem letu tece akcija "Tisoc idej", kjer lahko prijavljamo
inovativne, koristne predloge (poglej se na www.sava-kranj.si   kjer lahko
vidis revnost (z vidika oblikovaja) idej v nasi firmi).
Sedaj ze lahko vidis v obrisih, kaj sledi.
Tudi sam sem prijavil vec predlogov, tri pa v zvezi z uporabo LiNUX-a; do sedaj v firmi
nimamo tega OS, le (klasika) Novell in M$. V firmi trenutno obstaja LAN, ki
zdruzuje 13. streznikov, skupno okoli 700 terminalov, ki so povezani z dvema tipoma
mrez: Novell in druge, IBM-ove, ki je podprta z enim velikim strojem (niti ne vem, kaj
pravzaprav je, OS in ostalo, kajti nas Sektor za informacijske sisteme, "SIS",
to zelo ljubosumno skriva :-))) Seveda to info, ce jo potrebujes, lahko pridobim,
za Novell pa vem, ker me hocejo za administratorja enega izmed streznikov.
OK, gre za sledece:
ko me bodo povabili na zagovor LiNUX-a, bi potreboval pomoc, kajti sam zadeve zadosti
ne bi znal - strokovno, seveda, pojasniti, predstaviti. Potrebujem guruja, to pa si ti.
Ocenjujem, da imas oz. imamo LUGOS-arji tendence za cim boljso, kakovostnejso predstavitev
OS, seveda tudi v velikih firmah, kar SAVA zagotovo ta trenutek tudi je :-))) , z ozirom na
debate v lugos listi (Iskra, Lek, Planica, ...) Danes sem bral v Moj Mikro clanek, ki
predstavlja zadevo (seveda sem prefotokopiral spis), predvidevam, da je to eden
izmed korakov, za katere smo se dogovorili na ustanovnem sestanku (predstavitev
sistema sirsim mnozicam, ...). Gasilci imamo navado reci: "To je pa samo za pohval't !"

Zadevo bom lansiral kar v listo, ce bos ocenil, da potrebujeva malce vec diskretnosti
v tej zadevi, pa potem nadaljujeva po drugih kanalih.
Seveda, datum tvojega, pricakovanega in zeljenega, obiska v Kranju ti bom sporocil, ko
bom dobil vabilo za na debato. Ti bi bil v tem primeru moj "strokovni" sodelavec oz.
"svetnik" s povdarkom na prvem samoglasniku.

Lep pozdrav, robi

Dodatne informacije o seznamu Starilist