[ LUGOS ] Linux wars! The final showdown...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Maj 9 01:36:56 CEST 1997

On Thu, 8 May 1997, Matjaz Godec wrote:

> Prava borba se sele zacenja. Sedaj je na tebi velika odgovornost, da bo
> zadeva res delala b.p. !!! Bodi pripravljen na zelo budne oci zagovornikov
> NTjev in na mesece branja razne literature, HOWTOjev, mailing list, ki
> bodo obravnavala probleme. In verjemi problemi bodo :))

 hehe vem... :) Sicer pa ze stvari vec ali manj nekako obvladujem in
tisto kar me pa muci, pa sproti resujem... tko da bomo vidli.. Ampak
dokazali bomo da je Linux tisto pravo! ;>

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist