[ LUGOS ] Linux vs. NT

Marko Cuk marko.cuk na guest.arnes.si
Pet Maj 9 02:41:09 CEST 1997

Jaka Mele wrote:

> Kaksno racunalnisko podjetje? Reci da je lahko rabljane, ziher kaksna lezi
> v kotu in se gor nabira prah.
>
>                                                 bye, Jack
>
>  Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
>  ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
>  SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
>          Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

JA, takole je...
Nobeden ti je ne bo kar dal, tudi plate 386/40 ne...
Vsi ti trgovci vedo, kako si jih prodajali za 2000 dem kot high-tech.
Tako da je ne bo kar tako dal iz rok.
Sicer pa 15k sit plus 20k sit za P166 ni veliko denarja, pa se 11 k za
ram, pa je to to.

No, da nw dolgovezim :

UGODNO PRODAM : 386/40 DX ----- 2-3kom , ena je z ramom 8x1 MB
                486/40          1 kom

                 VGA kartice Trident 512 kB    2 kom
                              S3 ISA  1 mb ram 1kom

                 ISA KONTROLERji....3 kom

Mogoce komu resim NT - Linux problem .
Cisto iz iskusenj pa : 386/40 je zmozen furati cel internet server za
kake 4 masine, proxy , sockd, httpd, popd, sendmail , sambo ,
printserver in se kaj.
No, to iz lastnih izkusenj, je pa res, da je 8 mb rama premalo.

LEp pozdrav, Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist