[ LUGOS ] StarOffice 3.1 RELEASE

mare.lipovec na eunet.si mare.lipovec na eunet.si
Sre Maj 21 23:30:07 CEST 1997

On 19-May-97 Matjaz Godec wrote:

>              ^^^^^^^^^^^
>Da se malo spilam BSA :)))
>Nekomercialno in mislim da tudi za izobrazevanje => domaci spis,
>diplome, magisteriji....
>
>Komercialno nekaj, kar je placano: => dopisi, placani clanki, placane
>diplome (narocene s strani firm) ....

>PS: Registrirani uporabniki COL Base 1.0 lahko dobijo CD Rom z
>nekomercialno verzijo.
>
>Tako ni treba vleci preko neta, ce imate pocasno povezavo.
>
>BTW: V COL Standard je SO vkljucen.

Super, ravno to sem cakal! Do sedaj sem namrec se vedno v glavnem vse
dopise in grafiko obdeloval v M$ Windowsih!
Ce pa je StarOffice res tako zelo dober, upam, da ne bom vec toliko
tical v Windowsih! Oziroma, da bom scasoma povsem (?) presedlal na Caldero.

Je ze res, da je za Windowse na voljo res ogromno odlicnih namenskih
programov, brez katerih po nekajletnem delu le tezko shajas.
Naprimer Adobe Photoshop, Micrografix Designer, pa tudi M$ Word mi je ze
pod kozo zrastel.

Zato se toplo priporocam za CD Rom s StarOffice- om. Ce je potrebno
se kaj narediti, ali sporociti kaksne podatke, naprimer registracijska
stevilka mojega COL-a, ali kaj podobnega, mi kar posljite E-mail!

Sem tudi ze probal downloadat iz ftp.lugos.si, vendar gre vseskupaj
prepocasi za moj zep (Internet povezavo imam samo doma, pa se placljivo),
zato bi mi CD Rom resil nekaj skrbi.

Marko Lipovec
Vodovodna c.13
1000 Ljubljana