[ LUGOS ] Re: Popclient

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Sob Maj 24 20:37:01 CEST 1997

Yo!

On Fri, 23 May 1997, Ales Casar wrote:

> Jaz potrebo pisanja IPjev pri mailih ne bi stel ravno za normalno
> delovanje.

Ti sploh ne razumes kaj ti hocem jaz povedat :) Ti tako ali tako napises
mail doma in ta zadeva se ti shrani v queue. Vazno je da ima header (od
kod prihaja in kam gre ta mail). Nato pa cel queue s svoje masine preneses
na nek oddaljen SMTP server, za to pa res ne rabis nameserverja saj ga ima
itak tisti SMTP server na katerega si poslal zadeve.

Posto pa verjetno s kaksnim POP3 clientom zopet pobiras z nekega POP3
serverja na katerem imas svoj account, tudi tukaj ne vidim potrebe po
nameserverju.

V mail ze napises kdo ga posilja in komu, ko pa to zadevo prenasas pa ti
tega sigurno ni treba :)

Jaz pisem in berem mail offline in zato ne rabim nobenega nameserverja, ce
pa ti to pocnes online je pa to druga pesem.

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist