[ LUGOS ] mgetty in permisni

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Maj 24 19:19:07 CEST 1997

On Sat, 24 May 1997, root wrote:

> 1. Pravkar sem zamenjal uugetty z mgetty-jom ! Razlika je ocitna !
> Problem je le, da se mgetty, ki ga drugace zaganjam v inittabu, ne
> umakne s porta, ko zelim izvesti dial-out (konkretno z ezppp-jem). A za
> to obstaja kaksen orgument pri zaganjanju mgetty-ja ?
Hmm, jaz sem delal z uugetty in sem imel dva inittab filetka, ki mi jo je
potem dialout skripta zamenjala in potem samo zvedes 'init q' hja, clumsy
ampak delovalo je :)

> 2. Ali so so permisni, ki so doloceni za direktoij mocnejsi od
> permisnov, ki veljajo za fajle v tem direktoriju ? Cisto slucajno sem
... snip snip ...
> enostavno zbrise. A je to normalno ?

Hja, najbrz je situacija taka, da ima en user v svojem home direktoriju en
root.root 600 file, pa ga lahko vseeno zbrise... Normalno, saj je v
njegovem diru... To je tko kot ce bi bil sosed v tvojem stanovanju... saj
nima veze kako je not prsu, ven ga lahko zmeraj vrzes... ;>

 Mnjah, vsaj jaz si to tako predstavljam...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist