[ LUGOS ] Re: Popclient

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Maj 29 09:41:38 CEST 1997

On Sat, 24 May 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> Ti sploh ne razumes kaj ti hocem jaz povedat :) Ti tako ali tako napises
> mail doma in ta zadeva se ti shrani v queue. Vazno je da ima header (od
> kod prihaja in kam gre ta mail). Nato pa cel queue s svoje masine preneses
> na nek oddaljen SMTP server, za to pa res ne rabis nameserverja saj ga ima
> itak tisti SMTP server na katerega si poslal zadeve.

Ja, to imas kar prav. Ampak ko sem je pred kaksnimi tremi leti prvic
ukvarjal s konfiguriranjem sendmaila, mi to cudo nikakor ni hotelo delati
brez name serverja. Mozno je, da cesa nisem vedel prav nastaviti, ali paj
e bil problem v stari verziji (ce se prav spomnim, je takrat bila aktualna
verzija 8.6.<nekaj_majhnega>). Kakorkoli, spravil sem se postaviti se name
server in od takrat dalje nisem imel nobenih problemov vec. Ob dobro
skonfiguriranem name serverju (zahteve forwarda name serverju na PPP
serverju, je nedelegiran sekundarni za svoji domeni in se kaksno zelo
uporabljano), vse skupaj v praksi tudi hitreje deluje. Tudi, casa, ki sem
ga takrat nekoc porabil za studij DNSa in konfiguriranja name serverja, mi
niti najmanj ni zal.

> Posto pa verjetno s kaksnim POP3 clientom zopet pobiras z nekega POP3
> serverja na katerem imas svoj account, tudi tukaj ne vidim potrebe po
> nameserverju.

Jaz ne uporabljam POP3, ker nobenega POP3 clienta nisem uspel pripraviti
do tega, da bi delal tako, kot bi rad. Rad bi recimo to, da mi iz mailboxa
prebere samo nove maile, ze prebrane pusti na miru, te ki jih pobere, pa
oznaci za prebrane, drugace pa jih tudi pusti v mailboxu. No, pred kaksnim
letom ali dvema, ko sem zadnjic prouceval take variante, mi ni uspelo
nicesar pametnega ustvariti.

> Jaz pisem in berem mail offline in zato ne rabim nobenega nameserverja, ce
> pa ti to pocnes online je pa to druga pesem.

Ko sem doma, jih tudi jaz obdelujem off-line. Navadno se s ssh-jem
prijavim na masino, kamor mi prihajajo maili, v pine-u oznacim tiste, ki
bi jih rad spravil domov, dam bounce na domaci naslov (imam enocrkovni
alias). Ce se komu to zdi cudno, naj se mu zaradi mene zdi... Imam pac
nekaj (nenavadnih?) zahtev, ki mi jih z raznimi POP zadevami ni uspelo
resiti. Doma jih navadno posiljam in ce zveza ni vzpostavljena, maili lepo
cakajo v vrsti do prve vzpostavitve PPP zveze, ko se pretocijo sendmailu
na PPP serverju, ki jih potem naprej razposilja. Ali je pri tem name
server potreben ali ne, niti vec ne vem sigurno (vmes sem ze kaksnih
dvakrat zamenjal skoraj ves SW), ampak dobro mi sluzi in ne mislim, ga
ukiniti.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist