[ LUGOS ] DISCUSSION

Marko Samastur SAMASTUR na fmf.uni-lj.si
Sre Maj 21 23:50:02 CEST 1997

Ok, bom se nekaj dodal. Vec cas vsi poudarjajo, da je z redhatom narobe
to, da prevec sam skonfigurira. Po drugi strani pa se spet vsi
pritozujejo, kako da ostanek sveta ne vidi, kako dober je linux.
E, pa ravno tu je problem. Kje bo moja mama sedela zraven racunalnika,
brala tekste v njej nerazumljivem tekstu (anglescini) in skonfigurirala
kup konfiguracijskih datotek. Seveda ne bo. In ne samo ona. Vecina ljudi
vseeno uporablja (ali si vsaj zeli uporabljati) racunalnik za pomoc pri
svojem rednem delu, ne pa se samo zezati z njim po cele dneve. Vecini je
tudi vseeno, kaj vse se da nastaviti, dokler v razumnih (no, vcasih tudi
v manj razumnih mejah) lahko delajo kar hocejo. Konec koncev, saj si tudi
avta vsak ne "nastela" po svojih zeljah. Vecina ljudi si zeli kvecjemu,
da bi si lahko sami nastavili sedez, ogledalca in morda volan, ostalo pa
naj bi nekdo drug cimbolj pametno naredil. In to velja tudi za te
graficne distribucije.
Saj ti noben ne brani, da sam vse spremenis. Vendar naj bi naceloma
SOLIDNO delovale taksne, kot so si jih oni zamislili in kar se mene tice,
je to najboljsi nacin za promocijo linuxa.

M.

P.S: Ce se komu zdi, da malo bluzim, naj dodam le se to, da govorim iz
prakticnih izkusenj, ko sva s kolegom, ki sovrazi pretirano ukvarjanje z
racunalniki, instalirala redhata in je bil navdusen, da v osnovi toliko
naredi sam. Da pa ima po drugi strani moznost, ce se je pripravljen
uciti, spremeniti prakticno vse.

Dodatne informacije o seznamu Starilist