[ LUGOS ] after step

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Sob Maj 24 21:53:41 CEST 1997

Yo!

On Fri, 23 May 1997, Dragan Nedeljkovic wrote:

> Tudi potem ko sem instaliral tcl75 in tk41 stvar ni delal iz prve, tudi
> iz druge in tretje ne...odpravis en error pa ti sporoci novega...in tako
> v neskoncnost.
>
> Ampak zdaj, ko sem po pol dnevnem garanju pripravil stvar, do tega da mi
> dela sem navdusen!!! Ne vem kako sem lahko do zdaj to sploh pocel rocno!

Jaz sem to pocel priblizno pred pol leta :) takrat je blo se huje. Nic ni
blo na pravem mestu. Pri vsakem koraku je ven padel en error (zadeve so
bile narobe linkane, manjkale so ikone, ni delal drag n'drop :)

Na koncu mi je pa le uspelo in zadeva je zacela delovati :)

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist