[ LUGOS ] after step

Dragan Nedeljkovic Dragan.Nedeljkovic na kiss.uni-lj.si
Pet Maj 23 23:04:37 CEST 1997

Bostjan Strumbelj wrote:

> After Step Control Panel (ASCP) ni del *uradnega* paketa.
>
> Priporocam pa ti, da gres na naslov
> ftp://cal022011.student.utwente.nl/pub/afterstep/AS-Pack.tar.gz. pa
> in DL-jas ta ~2Mb paket.
>
> Paket vsebuje Afterstep in (skoraj) vse pripadajoce dodatke. Sicer
> se dobijo rpm-ji posameznih komponent, a se mi zdi, da niso najbolje
> sestavljeni. Kolikor sledim AS mailing-listi imajo ljudje kar nekaj
> problemov s konfiguracijo, predvsem drag&drop ne deluje. Kakorkoli,
> meni je uspelo v prvo, res pa je da drugega kot ta paket nisem
> [...]

Thanks, tisti link je odlicen...se ful eneih dodatnih stvari za
Afterstepa se tam, da dobiti.

Skratka moje izkusnje z ascp...
Seveda sem imel na zacetku na masini tcl76 in tk42 in sem mislil, da mi
bo uspelo zinstalirati tiste predelave TkStep05 v rpm formatu na debian
distribuciji...hehehe what a mistake...

Tudi potem ko sem instaliral tcl75 in tk41 stvar ni delal iz prve, tudi
iz druge in tretje ne...odpravis en error pa ti sporoci novega...in tako
v neskoncnost.

Ampak zdaj, ko sem po pol dnevnem garanju pripravil stvar, do tega da mi
dela sem navdusen!!! Ne vem kako sem lahko do zdaj to sploh pocel rocno!

LP, Dragan

Dodatne informacije o seznamu Starilist