[ LUGOS ] mgetty in permisni

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sre Maj 28 00:07:29 CEST 1997

On Wed, 28 May 1997, uros.vracko na mais.si wrote:

> Ferenc Kiraly wrote:
>
> Hjam... Kar se tice mgettyja, mi je zadeva poplnoma jasna. Lock fajle
> dela na /var/spool/uucp in to za oba formata, tty in cua. Ni mi pa jasen
> ezppp (problem predkompajlirane verzije). Nikakor ne najdem namrec lock
> fajla. A kdo ve, kam ga dela... ?

Verjetno tja, kamor po fsstd sodijo: /var/lock

Razen ce nisi velik slackware fun je tako lockanje mgetty_a "broken".
Prevedi ga za lockanje v /var/lock.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist