[ LUGOS ] Swap

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Maj 24 19:07:27 CEST 1997

On Fri, 23 May 1997, Ales Casar wrote:

> Linux (kernel 2.0.30, RedHat 4.1) mi pri bootanju izpise:
>
> Adding Swap: 30700k swap-space (priority -1)
> Adding Swap: 20460k swap-space (priority -2)
>
> A ve kdo, kaj tocno pomeni tisti "priority" in kako se to po svoje
> nastavlja?

 Hm, to nastavljas z opcijo -p <priority> ali pa za prametrom
pri=<priority> v /etc/fstab (ce imas v rc.xx 'swapon -a'. <priority> je
stevilka med 0 in 32k...

Pomeni pa samo to, kateri swap bo linux zacel najprej uporabljat... Mogoce
endino uporabno, ce imas dve swap particije na dveh diskih in je eden
hitrejsi kot drugi...

 Sicer pa RTFM ;>

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist