[ LUGOS ] mgetty in permisni

uros.vracko na mais.si uros.vracko na mais.si
Sre Maj 28 00:00:43 CEST 1997

Ferenc Kiraly wrote:

>         Hi!

> Ja, verjetno je res problem z lock fajli. Prepricaj se, da tvoj ezppp in mgetty
> delata lock fajle v istem direktoriju (mgetty *ima* to opcijo pri compajlanju)
> Potem se pa se prepricaj, da delata oba iste vrste lockfajlov. Oba morata
> delati bodisi ASCII ali binary lock fajle (karkoli ze to pomeni). Spet, mgetty
> ima neko opcijo, ki je v zvezi s tem.
>
> Oh, kako pogresam vse tele debugging probleme. Od kar uporabljam Debian,
> jih nekako vec sploh ni...
>
>         feri.

Hjam... Kar se tice mgettyja, mi je zadeva poplnoma jasna. Lock fajle
dela na /var/spool/uucp in to za oba formata, tty in cua. Ni mi pa jasen
ezppp (problem predkompajlirane verzije). Nikakor ne najdem namrec lock
fajla. A kdo ve, kam ga dela... ?

Uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist