[ LUGOS ] mgetty in permisni

Ferenc Kiraly feri na samson.fiz.uni-lj.si
Sob Maj 24 16:28:32 CEST 1997

	Hi!

> 1. Pravkar sem zamenjal uugetty z mgetty-jom ! Razlika je ocitna !
> Problem je le, da se mgetty, ki ga drugace zaganjam v inittabu, ne
> umakne s porta, ko zelim izvesti dial-out (konkretno z ezppp-jem). A za
> to obstaja kaksen orgument pri zaganjanju mgetty-ja ?

Ja, verjetno je res problem z lock fajli. Prepricaj se, da tvoj ezppp in mgetty
delata lock fajle v istem direktoriju (mgetty *ima* to opcijo pri compajlanju)
Potem se pa se prepricaj, da delata oba iste vrste lockfajlov. Oba morata
delati bodisi ASCII ali binary lock fajle (karkoli ze to pomeni). Spet, mgetty
ima neko opcijo, ki je v zvezi s tem.

Oh, kako pogresam vse tele debugging probleme. Od kar uporabljam Debian,
jih nekako vec sploh ni...

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist