[ LUGOS ] rpm to deb (in obratno)

Dragan Nedeljkovic Dragan.Nedeljkovic na kiss.uni-lj.si
Čet Maj 1 12:58:11 CEST 1997

Uros Platise wrote:

> RTFMF: man alien
>
> (obratno pa ne)
>
> LP uros
Gee, thanks za odgovor, nekateri ljudje na tej listi postajajo vse bolj
in bolj prijazni. Ce bi ti pogledat TFM bi lahko videl, da se da tudi
obratno!

Razlog ker sprasujem o alien-u je v tem, da sem stvar instaliral! In
prebral TFM! Problem je pa sledeci, da bi alien4.2 delal potrebuje
debmake, ki med drugim vsebuje eno staro verzijo aliena (in pripadajocih
man pagov, ki jih nekateri berejo), skratka stvari se med sabo tepeta ob
enem pa se potrebujeta, da bi delali...

Bom ze sam prisel stvari do dna, but thanks for your help, again!

Dragan
--

Dodatne informacije o seznamu Starilist