[ LUGOS ] X

Jernej Kovse jernej.kovse na uni-mb.si
Čet Maj 1 16:57:10 CEST 1997

On Thu, 1 May 1997, Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> Ali si preprican, da ti to naredijo X-i? Jaz bi prej rekel, da ti to
> naredi kombinacija tvoje graficne kartice in monitorja.

Kot je ze Metod rekel, kaksen monitor imas? Jaz imam kartico CLGD 5426 in
noname monitor, pa se tezave vcasih pojavljajo ze pri 800x600. Ko zelim
v X-ih premakniti okno se zdi, kot da bi barve ''zasumele'', sploh
temnejse. Vcasih kljub dobri graficni kartici monitor ne sfolga dobro
delati na taksni frekvenci, kot zelis.

Jernej

Dodatne informacije o seznamu Starilist