[ LUGOS ] X

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Maj 1 12:27:23 CEST 1997

Howdy!

On Thu, 1 May 1997, Samuel Gabor wrote:

> Pri manj kot 65k barvah mi Xi sliko premaknejo za cetrtino ekrana desno,
> pa se razvlecejo jo. Kaksna ideja? Graficna je CL5428/VLB, Xfree ali
> AccelX.

Ali si preprican, da ti to naredijo X-i? Jaz bi prej rekel, da ti to
naredi kombinacija tvoje graficne kartice in monitorja.

Jaz imam sicer eno ATI Mach64 (ProTurbo) kartico in MAG MXP17F monitor.
Zadnjic sem si izposodil eno MAtrox Millenium kartico, in jo dal v
racunalnik namesto ATIjeve. Pri istih modeline nastavitvah in istih
dot-clockih mi je skoraj pri vseh nastavitvah sliko na monitor drugace
postavilo. Aja, monitor jasno potem teh modov ni spoznal. Ko sem mu jih na
novo vprogramiral, je izmeril nekoliko drugacne frekvence (H in V). Torej
je vsa stvar mocno odvisna od kartice.

Cisto lahko, da imas ti take nastavitve, da ti pri manjsem stevilu barv
kartica uporablja kaksne visje frekvence. Nekatere kartice (zaradi low-end
DACov) pri vecjem stevilu barv ne zmorejo delat z najvisjimi moznimi
frekvencami. Vem, da je to primer pri CL-GD5422 (ISA verzija), verjetno pa
se pri mnogih drugih. Tudi ATI Mach64 ProTurbo ima v 32bpp omejitev dot
clocka na 80MHz (sicer zmore 135MHz).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist