[ LUGOS ] StarOffice 3.1 RELEASE

Timotej Ecimovic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Tor Maj 20 15:18:55 CEST 1997

> StarOffice 3.1 je zunaj. Koncna Linux verzija JE ENKRATNA.

Mnjah....
Pentium 100Mhz/16Mb RAMa je skoraj neuporaben za to zadevo.
Ob moji domaci 486/33MHz/8Mb/ISA pa se lahko samo nasmehnem.
Ceprav je na primer LyX dovolj uporabno laufal.

Nekako po mojem zadeva trpi zaradi svoje OS/2 in kaj vem se kaj
zgodovine.

Meni se je Linux zdel kul tudi zato, ker lahko fino zivis z za Mikromehkove
pojme ze povsem zastarelimi racunalniki, ampak take zadeve kot je
StarOffice, pa temu ne ustrezajo vec.

Pa sdraw mi je enkrat zamrznil X-e. (Ali pa mogoce po 20 sekundah cakanja
za eno glupo meni operacijo nisem imel vec potrpljenja...:)

Sicer pa zgleda zadeva zelo profi.
A se dobi kje kaksne knjige za StarOffice, ki bi bile namenjene
koncnim uporabnikom, ki sicer o Linuxu, UNIXu, pa tudi sicer o
racunalnikih nimajo dosti pojma? Po moznosti NE v Nemscini...

Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist