[ LUGOS ] [ Offtopic ] Branje dokumentacije

jan na agencije2.delo.si jan na agencije2.delo.si
Tor Maj 20 14:41:43 CEST 1997

On Tue, 20 May 1997, Metod Kozelj wrote:

> Howdy!
>
> Ne morem si kaj, da ne bi se malo diskutiral (upam, da Jack ne bo prevec
> hud :-).

No, to moram tudi jaz pripomniti... ;-)

.
[snip]
.
> Se pravi, tudi ce nimam namena preci peciva, se spravim brat kuharsko
> knjigo in morda najdem notri kaksen dober namig (recimo pravilo, kako je
> treba vzhajati kvaseno testo za jabolcni zavitek :-).
>
> Peace!
>   Mkx

Ok, se moj dodatek h kuharski tematiki.

... in ko na WC-ju najdes nek recept, ki ti ustreza, hitro zakljucis
"seanso" in odhitis k racunalniku, da ta recept tudi v praksi poskusis. Ko
pa je hrana kuhana/pecena ugotovis, da ta recept ni najboljsi in da bi se
bilo dobro ozreti po kaksni boljsi/novejsi kuharski knjigi, morda pa celo
poiskati asistenco kaksnega bolj iskusenega kuharja (morda ti je uspelo
zazgati kuhinju / uniciti kaksen del hardvera).

Resno, za ljudi (kot sem v tem trenutku sam) ni bolj unicujocega kot to,
da so popolnoma prepusceni sami sebi, pa naj se znajdejo kakor znajo. Za
instalacijo ni treba bit ne vem kaksen "znalac", huje pa je, ko je stvar
koncana in se znajdes pred crnim ekranom, pa ne ves naprej. Res je,
dokumentacija je on-line, a kje hudica jo iskati? Meni je ze to delalo
problem, da sem pred tem uporabljal csh, pa unlimited buffer, tu pa sem
pognal "man bash" in ostal z napisom END na dnu (OK, za less sem slisal,
uporabljal ga pa nisem). Kam hudica je sel moj
prompt?? To, da moram klikniti "q" in sem zunaj sem zvedel cez en teden.
O konzolah sem nekaj slisal, kako jih uporabljati mi je pa tudi kolega
povedal. Pa se sedaj me zanese in pozabim na to... Od v3.2 je
konfiguracija XFree86 zelo poenostavljena, pred tem sem pa moral vsakic
rocno popravljati nekatere nastavitve, da je sploh delovalo. In resevala
me je papirnata dokumentacija. Ne ena knjiga, tri... Kako nastaviti
16bitne barve vem en teden, po zaslugi te liste (hvala vsem)...

In potem slisim da kompliciram... Kdor zna, ne komplicira, ostali pa
"hvatamo krivine" kakor vemo in znamo. In cez dobro dokumentacijo
(posebej papirnatu) jo ni, saj je dostopna tudi potem ko je racunalnik
ugasnjen in je mir v hisi.

Malo me je zaneslo, a to so moje, pa najbrz se kaksnega
drugega zacetnika tezave.

Bostjan

Bostjan Strumbelj                    NeXTmail & MIMEmail
Slovenija
e-mail: jan na delo.si  &  Bostjan.Strumbelj na kiss.uni-lj.si