[ LUGOS ] SO 3.1 & SLOVENSCINA

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Tor Maj 20 15:23:09 CEST 1997

Ziv

Malce sem se igral s tem da bi SO31 preprical naj pokaze sumnike, pa mi
nekako ni uspelo.. Zelo cudno se mi zdi tudi da fontov vecjih od 20 ali 22
pik sploh ne pokaze pravilno. Alocira pac primerno veliko prostor za znak,
ampak crka je pa majhna, tam ene 6-8 pik... Ful cudno.. Isto je tudi S
SOjevimi star* fonti.. Cez 25 ne gre.

Mimogrede, zakaj mkfontdir ne zna delati s type1 fonti ( .pfa .pfb in
.ofm) ?

Ce bo komu kaj uspelo, let me know...

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist