[ LUGOS ] Linux wars! The final showdown...

Matjaz Godec gody na elgo.si
Čet Maj 8 23:59:58 CEST 1997

Prava borba se sele zacenja. Sedaj je na tebi velika odgovornost, da bo
zadeva res delala b.p. !!! Bodi pripravljen na zelo budne oci zagovornikov
NTjev in na mesece branja razne literature, HOWTOjev, mailing list, ki
bodo obravnavala probleme. In verjemi problemi bodo :))

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist