[ LUGOS ] StarOffice

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Čet Maj 8 23:28:37 CEST 1997

YO!

Sem koncno DL-jal to cudo...Pa to je MEGA...No prvo se mi tocno 1 minuto (dinami
cne kniznice) zaganja npr. swriter3 ampak pol je OK...Samo kje so fonti????? Nik
jer ne vidim moje X fonte ki so druge doseglivi...Kaj sele SLO fonte...Aja pa se
 to kaj obstaja kaki True Type Font Server ki je zastonj???????????????

                                                        LP, Alen
writer3 ampak pol je OK...Samo kje so fonti????? Nik
jer ne vidim moje X fonte ki so druge doseglivi...Kaj sele SLO fonte...Aja pa se
 to kaj obstaja kaki True Type Font Server ki je zastonj???????????????

         | Alen Salamun |   EMAIL:  snowman na hal9000.medinet.si   |
         |   -= LiNUX User =   | WWW:   http://www.medinet.si    |
         |                 -= The only REAL OS =-                |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question|
         |                 and the answer is NO!            	 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist