[ LUGOS ] DISCUSSION

Ferenc Kiraly feri na fiz.uni-lj.si
Pet Maj 23 08:46:47 CEST 1997

	Hi!

Dragan:
> Podobne izkusnje sem imel tudi jaz. Po Slackware-u sem se prvo srecal z
> Debianom (Zlatko mi je podaril en CD z Debianom, thanks Zlatko!). Moram
> reci, da sem po prvem tednu zasovrazil Debiana in si rekel da nikoli vec
> ne pride na moj HD. Potem sem presel na RedHata, pa se vendar vrnil na
> Debiana. Odkril sem tudi zakaj sem ga zasovrazil...vse
> instalacije/deinstalacije paketov sem delal z dselect, kar je pa zelo
> zamudno, da bi instaliral en nov paket porabis cca. 20min. To sem pocel
                                                      ^^^^^

	No, no! Pretiravati ni treba! Pa tut pogoje bi lahko navedel.
20 Min mogoce velja ce hoces iz 2xCDja dobiti en paket. Z 8 ali 12
kratnim cdjem je pa cas tut ustrezno krajsi. In povedati moras tudi,
da porabis enak cas, ce instaliras 500 paketov. To je zaradi malo
cudnega nacina, kako dselect pregleduje paketke.

	Ko pa uporabljas FTP je pa stvar cisto drugacna. Seveda, ob
pretpostavki, da ne downloadaz cez modem. Jst tukaj na faxu porabim
cca 1 min. za to da upgradam nekaj paketkov.

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist