[ LUGOS ] IDEJA O LINUXU V SLO

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Sre Maj 21 20:37:03 CEST 1997

On Wed, 21 May 1997, Marjan Savli wrote:

[...]
> Ja, sem govoril z Renatom Lukacem o tem, pa je rekel, da mu casovno ne
> znese, pa tudi iz drugih strani /M. Doma/ ni bilo videti pretiranega
> interesa /razen vroce debate, seveda/.
> (name server, sendmail, www server, ftp server,...), X windowse,...
[..]
Jaz sem si v ta namen sprostil urnik nekje v prvih dveh mesecih tega leta,
(torej NI BIL PROBLEM DA MI NE BI CASOVNO ZNESLO - takrat, zdaj pa ze
nekaj casa JE PROBLEM IN MI NE ZNESE)
vendar je odziv s strani OSI /M. Doma/ bil nikaksen - sploh ni bilo
NOBENEGA odgovora. Za enim takim dogodkom mora vseeno stati neki finaser.
Tudi v okviru RO/2 je izobrazevanje nekako ustavljeno v tem kronoloskem
letu (menda zaradi nesprejetja proracuna?).

No, potem sem imel kup aktivnosti (neko konferenco v tujini, organiziranje
drzavnega tekmovanja iz fizike, urejanje biltena, org. regijskega srecanja
mladih raziskovalcev, ta teden se drzavno s podrocja naravoslovja, vmes
tece s pomocjo Milana Gaborja seminar za C++&JAVA), tukaj je se
podiplomski studij in obeta se vroce poletje (matura-zun.ocenjevalec,
maturantski izlet, oraniziranje polente sole, astronomskega taborja,
udelezba se ene konferece v tujini..)

Zakaj sploh tezim s temi podrobnostmi? Menim da bi tovrstno srecanje
moralo ze davno biti in bi ga rad organiziral, toda to lahko storim le
nacrtovano (zdaj vidim prvi termin konec septembra - to je zelo pozno,
ker mi omenjeni dogodki povprecno kurijo po dva tedna) in s podporo
nekoga, ki bo srecanje financno podprl in poskrbel za pravilno
ovrednotenje udelezbe (potrdila o udelezbi, ki bodo imela neko
tezo, udelezenci iz sol pac dobijo neke tocke...).

dobro je vedeti... :)

> BTW: Ustanovila se je grupa uporabnikov NT-jev....  ijs.si/slo/new  :-)
a je to drustvo razocaranih privrzencev M$? ;-)
po beznem sprehodu po njih sem dobil obcutek, da se ukvarjajo predvsem z
distribucijo paketov za odpravljanje BUGov ;-)
Sicer pa imajo dokaj skromno clanstvo >;->

lp, lr

         ,'~`.                                             \\|//
|Renato Lukac        ** * **  | Email: renato na s-gms.ms.edus.si            |
|Gimnazija M.Sobota   G M S   | WWW:   http://www.s-gms.ms.edus.si/renato/|
|Slovenija           *******  | Tel.:  + 386 / (0)69 / 38-260-106         |
|    .oooO       Window$ is living proof of Murphy's Law       Oooo.      |
|    (   )   Oooo.LINUX-The choice of a GNU generation .oooO   (   )      |

Dodatne informacije o seznamu Starilist