[ LUGOS ] DISCUSSION

Denis Jez coop na slon.net
Sre Maj 21 20:16:01 CEST 1997

Jaka Mele wrote:

> He :) Mene je tudi 5 disket malo v nos sunilo.. Sicer pa sem bil prijetno
> presenecen nad Calderinim COLom. Zares super. Boota iz CDja, lepo gre vse
> skoz. Za netehnicnega userja, ki bi rad stabilen sistem je enkratna
> resitev.

	Hja meni se tudi zdi da Calderin COL Bese seka na vseh koncih in
karjiah
je pa res,da sem imel iskusnje samo z Slackom in RedHat-om 4.0.... Sicr
pa zakaj
se ne zmenimo pa naredimo en poletni tabor na to temo `[ LUGOS ]
DISCUSSION`Prinesemo
PC-je insatliramo vask svojo naj naj distribucijo in zdiskutiramo zaedvo
na licu mesta
,privabimo medije (razne novinarje) in tudi njim dokazemo da je Calderin
COL base naj naj
tako da bojo pozabili na WINNT in WIN95 :))) pa se o Linux-u se bo
pisalo in nasi pogledi
na razne distribucije se bodo zbistrili.

		Ja pa upam da nisem prevc v DISCUSSION padu :)!!

								 CooP

BTW:jest lahko za tak poletni tabor prispevam `1 PC` + `Gajbo
Piva(Union)`+ `Ice Tea (Unga k ga
     kaubojc samo v zamasek ustrel)`

Dodatne informacije o seznamu Starilist