[ LUGOS ] IDEJA O LINUXU V SLO

Marjan Savli marjan.savli na uessko.sigov.mail.si
Sre Maj 21 17:47:52 CEST 1997

>Pri tistem tecaju naj bi sodeloval tudi jaz, zato lahko povem nekaj
podrobnosti. Gre za 5 dnevni tecaj (cel delovni teden) s po 8 do 10
urami na dan. Namenjen je predvsem uciteljem (srednjih?) sol, ampak
najbrz se ne bi prevec branili tudi koga drugega.

Ja, sem govoril z Renatom Lukacem o tem, pa je rekel, da mu casovno ne
znese, pa tudi iz drugih strani /M. Doma/ ni bilo videti pretiranega
interesa /razen vroce debate, seveda/.

>Misljeno je, da vsak udelezenec prinese s sabo PCja, na njem dela in potem domov odnese delujoci Linux
server ter po moznosti tudi znanje za njegovo nadaljnje vzdrzevanje in
postavljanje novih serverjev. Na tecaju naj bi se naucili instalacije
Linuxa, njegove administracije, postavitve nekaterih osnovnih servisov
(name server, sendmail, www server, ftp server,...), X windowse,...

Jp, vem. Ocitno je prevec idealno, da bi bilo resnicno..  :-)

>O tecaju smo se pogovarjali ze septembra lani in naj bi predvidoma bil ze oktobra ali novembra lani. Zal se je potem izkazalo, da prakticno nihce nima dovolj casa za pripravo takega tecaja. Ker bi nas sodelovalo vec, si
ne bi bilo pretezko odtrgati kaksnega dneva ali dveh, ki bi ju porabil
posamezni predavatelj, ampak priprava pa zaradi resnicno groznega
pomanjkanja casa nikoli ni prav stekla. Tako se je tecaj vedno prelagal
na kasnejsi cas in kolikor vem, se se vedno prelaga.

Upam, da bo cimprej. Se ze kaj dogovarjate? Se da kje kako pritisniti,
pomagati? S kom ste se pa se pogovarjali razen z Domo?

>Ideja je seveda se vedno odlicna in upam, da bo naposled enkrat prislo do njene realizacije.
S strinjam.

>robert ceferin:
>Sem zraven (oz. imam zeljo :-))), ko (ce) se bo delal projekt. Lep dan se naprej zelim, robi

Imas zeljo da bi se ucil ali da bi druge ucil?

>Uros Vracko
>Tudi za kaksne druge uporabnike bi bil tecaj zanimiv !

Verjamem. Ze sam jih imam v Loki na KSS-ju napisanih 5, se pravi z menoj
vred 6 :-)

>gody:
>Dobil sem par CND 1.0 (NFR) na voljo za LUGOS in podobne reci, ki jih lahko uporabimo pri tecajih, za nagrade etc. Ce ima kdo kaki predlog prosim na dan z besedo. Aja, en tecaj bi lahko priredili na Kibli.

Kaj so to CND /pac sem se bolj oranzen/?

>Jack:
>vseeno pa je problem kraj. Zato bi predlagal da stvari dupliciramo v LJ in v MB. Mogoce je na obeh navzoc le staff lugosa, clani pa se potem odlocijo katero mesto jim je blize. Preprican sem da bi bilo to veliko prijazneje in uspesneje.

Predlagam, da se po potrebi dogovorimo, da ne bo 10 ljudi npr iz Jesenic
vsak dan begalo v Lj, naj bi se raje "prfox" gor zapeljal.

Tako, upam da sem vsem kolikor toliko po dolgem casu odgovoril..

BTW: Ustanovila se je grupa uporabnikov NT-jev....  ijs.si/slo/new  :-)

Majan

Dodatne informacije o seznamu Starilist