[ LUGOS ] Internet & WinNT

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Čet Maj 22 19:17:11 CEST 1997

Pozdravljeni!

Ne tako dolgo nazaj je tukaj potekala debata o postavitvi serverja
na Linuxu in WinNT in takrat sem polovico debate zamudil, ker sem
se ravno narocil na listo, vseeno pa mi je uspelo ujeti, da je WinNT
streznik neprimerno drazji kot Linux.

Ali lahko nekdo prosim naredi razclenitev serverja po komponentah
(cenovno), da si lahko ustvarim boljso sliko o tem, saj se bom
verjetno v kratkem moral spopasti z nalogo postavitve omreznega
streznika. Linux poznam dovolj dobro, da si ga upam zagotavljati
tako s tehnicne kot s cenovne plati (s cenovne v bistvu niti ni
kaj zagovarjati;), zanima pa me, kako je z licencami na NT strani,
saj bo ravno (dovolj velika) razlika v ceni verjetno tista, ki bo
zadosten argument za implementacijo sistema na Linuxu namesto na
WinNT, kot je trenutno misljeno.

Masino bi uporabil predvsem kot streznik in ne kot postajo, na
kateri bodo ljudje dejansko dostopali do interneta, kar pomeni,
da bo opravljala tudi funkcijo routerja, tako da zunanji router
ne bo potreben. Ob tem me pa zanima, ali sploh obstaja podpora
za povezavo masine direktno na zakupljeni vod in, ce obstaja,
kako ta zadeva izgleda sploh? Ali potrebujem se kako zadevo vmes
med masino in vodom? (poleg kabla;)

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist