[ LUGOS ] LINUX PNP

Ferenc Kiraly feri na samson.fiz.uni-lj.si
Tor Maj 20 14:03:51 CEST 1997

	Hi!

>Hm. Ko si ravno omenil. Pocasi se spravljam nabavit kaksno audio
>kartico, vendar ne bi rad za to zapravil x0k sit, ker se mi zdi
>to odlocno prevec, da mi bo racunalnik vsake toliko casa malo
>zapiskal. Ali so z linuxom kake tezave glede audio kartic oz.
>kako izbircen je glede tega? Ali ce vprasam drugace (bolje):
>katero kartico bi mi priporocil(i)? (pod 'kake tezave' mislim
>nekako na 'ne bo se mi treba zatekati k obrednim plesom in molitvam
>vsakic, ko bom startal masino':)

	Linuxova tezava z audio karticami je ista, kot z ostalim
hardverom. Drajver dobis z linuxom in ne z kartico, kot je primer
z drugimi, manj pomembnimi operacijskimi sistemi. Zato se moras
predvsem prepricati, da ko kupujes kartico, kupujes taksno, ki jo
Linux podpira. To poudarjam zato, ker mislim *tocno taksno*
kartico in ne 'priblizno taksno'. Kloni, ki trdijo, da so kompatibilni
ponavadi niso! Torej ce kupujes Sound Blaster, in noces nobenih
tezav, kupi originalni SB od Creative Labs in ne nek noname SB,
ki trdi da je kompatibilen. Kompatibilnost mora biti na nivoju registrov
in ne na nivoju M$ Dog driverjev.

	Kar se pa tice kartic, poglej v Sound-Howto ali
Hardware-Howto. Jst imam dva Sound Blasterja doma (originalna)
in z nobenim nisem imel tezav, kljub temu, da je eden od njih
celo PNP. Preizkusil sem tut eneka SB kompatibilca, ki pa to
ocitno ni bil. Ampak na servisu so mi ga brez tezav zamenjali.
Tale 16 bitni Creative SB je vredu, ce si precej nezahteven glede
kvalitete zvoka. Je pa zanesljiv. No, do zdaj je verjetno ze out of
date.
	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist