[ LUGOS ] LINUX PNP

Ferenc Kiraly feri na samson.fiz.uni-lj.si
Tor Maj 20 13:51:53 CEST 1997

	Hi!

>Pognal sem pnpdump in mi je izpisal eno solato, ki sem jo cevil v en
>datoteček. Potem sem vzel moj najljubši editor in vrgel ven komentar
>pred 3e8 in IRQ 05, pognal isapnp datoteček in nekaj je odgovoril kakor
>da je ok, modema pa od nikoder. Kaj sem zamočil?

	Res je solata, ampak ce jo previdno preberes, jo bos razumel.
Previdno (in nekajkrat si tut preberi vsa navodila in man page, ki so zraven).
Ena od moznih napak pa je lahko ta, da hisi odkomentiral ene takele vrstice:

(ACT Y)

Na kocu maila prilagam se del mojega isapnp.config fajla. Mogoce ti bo kaj
pomagalo. Poskusi tut z drugimi naslovi in IRQji.

	feri.

# Card 2: (serial identifier a6 00 45 05 72 41 67 89 6a)
# ZTI6741 Serial No 4523378 [checksum a6]
# ANSI string -->288/Spkr <--
# Version 1.0, Vendor version 0.0
#
# Logical device id ROK0010
#     Device support I/O range check register
#
# Edit the entries below to uncomment out the configuration required.
# Note that only the first value of any range is given, this may be changed if
required
# Don't forget to uncomment the activate (ACT Y) when happy

(CONFIGURE ZTI6741/4523378 (LD 0

# Multiple choice time, choose one only !

#       Start dependent functions: priority acceptable
#       Logical device decodes 10 bit IO address lines
#             Minimum IO base address 0x0100
#             Maximum IO base address 0x03f8
#             IO base alignment 8 bytes
#             Number of IO addresses required: 8
(IO 0 (BASE 0x03e8))
#       IRQ 3, 4, 5, 6 or 7.
#             High true, level sensitive interrupt
(INT 0 (IRQ 3 (MODE +L)))

#     End dependent functions
(ACT Y)
))