[ LUGOS ] IDEJA O LINUXU V SLO

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Maj 24 19:13:46 CEST 1997

On Fri, 23 May 1997, Renato Lukac wrote:

> V praksi pokazite, da je z napol slabso (cenejso) masino moc delati
> podobno kot z NT-ji. Predvsem je vse DOSTIIIIIIIIII ceneje, prakticno
> ves SW zastonj:) Tam kjer se zacne resno delo pa itak ni izbire, tam NT
> crkne ali pa sploh ni uporaben.
Vidis, v soli je to najbrz lazje kot pa pri kakem vecjem podjetju, tam
ponavadi velja neko prepricanje in folk verjame v to.. To je nekako tako,
kot je vcasih veljalo da je zemlja ravna... In tudi ko ti ze uspe
prepricati, da je Linux boljsi, pa vprasajo, kdo bo to vzdrzeval...
 Meni je zaradi tega propadel en velik posel... Na zalost moram, oz bom
moral kmalu v vojsko... In takoj je padlo vprasanje, kaj bo pa potem, kdo
bo to rihtal... In ni nic pomagalo, da sem zagotovil 100% podporo z
zunanjimi sodelavci... Do zdaj sem jim jaz rihtal vse mahine in jim ni
vsec, da bi potem en kekec, ki ga sploh ne poznajo rihtal zadeve... In ker
bi radi smi malo prckali po serverju in noben ne zna Linuxa.... Ceprav je
tako 'prckanje' z moje strani prepovedano ampak se dogaja.. In zaradi tega
jaz vcasih zasluzim malo vec kot bi sicer.. ;>

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist