[ LUGOS ] DISCUSSION

epohl na gamamm.si epohl na gamamm.si
Sre Maj 21 19:58:05 CEST 1997

	ziv..

	tu Debian user, po Slacku in Rhatu sem pristal na Debianu 1.2.8.
	ce odmislim tistih pet disket za instalacijo (kar sem itak
	rabil samo enkrat), sem zelo zadovoljen z njim. Poleg tega
	da lahko uporabim in slack in rpm pakete (poleg debianovih)
	lahko naredim instalacijo preko mreze veliko lazje od ostalih
	dveh distribucij ( sam mi pove katere knjiznice ali dodatni
	programi mi manjkajo ce zelim instalirati kak nov paket ).
	Seveda , mrezno instalacijo ali upgrade priporocam samo tistim
	ki imajo recimo sunsite zrcalni streznik na lokalni mrezi :)).
	Debian mi je vsec tudi zato ker za njim ni nobene velike firme
	ki ima kak interes vriniti mi kaj za moj denar, temvec kaksnih
	sto entuzijastov. Zaradi istega se tudi razne nadograditve, nove
	verzije in popravki pojavijo (kolikor se meni zdi) prvo pri
	Debianu.
	Seveda se pri pravem zagrizenem linux-userju ze po parih mesecih
	na novi distribuciji ze itak ne pozna vec na cem je zgradil svoj
	sistem...

								edo
epohl na flux.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist