[ LUGOS ] DISCUSSION

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Sre Maj 21 21:23:53 CEST 1997

Yo!

On Wed, 21 May 1997, Denis Jez wrote:

> privabimo medije (razne novinarje) in tudi njim dokazemo da je Calderin
> COL base naj naj
> tako da bojo pozabili na WINNT in WIN95 :))) pa se o Linux-u se bo
> pisalo in nasi pogledi
> na razne distribucije se bodo zbistrili.

Ja to bi bilo gut :) Jaz bi tudi kaksnega PC-ja nasel...

> BTW:jest lahko za tak poletni tabor prispevam `1 PC` + `Gajbo
> Piva(Union)`+ `Ice Tea (Unga k ga
>      kaubojc samo v zamasek ustrel)`

Ja recimo da bi se odpravili v Pivovarno UNION (to mi z ljubljanskega
konca) pa Pivovarno Lasko (uni s stajerskega konca:) pa jih prosimo za
sponzorstvo :) Bi pac usak imel na svoji masini in monitorju nalepko UNION
ali pa Zlatorog :)

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist