[ LUGOS ] Console privileges

Ferenc Kiraly feri na samson.fiz.uni-lj.si
Tor Maj 20 13:39:38 CEST 1997

    Yo! back at you!

>A je se kaksna druga varianta razen sudo, da omogocis ordinary user-ju =
>mount cdrom-a in floppy-ja (gre seveda samo za delo na konzoli)?!?! =
>Login.defs (shadow) ma notr eno opcijo CONSOLE_GROUPS ki nej bi bla =
>povezana lih s temi zadevami, sam men ni cist jasn kako to deluje. Ce =
>kdo ve al pa ma kaksno idejo mi nej sporoci...

	Obstaja ena zelo enostavna in zelo elegantna resitev. Samo svoj
fstab popravi in dodaj opcijo 'user'. Tako bo lahko vsak user mountal
floppyje CDje etc. Tu je del mojega fstaba:

#
/dev/fd0        /mnt            umsdos  rw,nodev,nosuid,exec,noauto,user,async
     0       0
/dev/hdb        /cdrom          iso9660 ro,user,exec,nodev,nosuid,noauto,async
       0       0
wampeter:/cdrom /wampeter.cd    nfs     ro,user,exec,nodev,nosuid,noauto,async
       0       0
wampeter:/mnt   /wampeter.mnt   nfs     ro,user,exec,nodev,nosuid,noauto,async
       0       0

Dodatne informacije o seznamu Starilist