[ LUGOS ] vsak zacetek je tezek posebno v LINUXU

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Tor Maj 20 12:20:06 CEST 1997

Yo!

----------
> From: Metod Kozelj <metod.kozelj na rzs-hm.si>
> To: lugos-list <lugos-list na lugos.si>
> Subject: Re: [ LUGOS ] vsak zacetek je tezek posebno v LINUXU
> Date: torek, 20. maj 1997 10:50
>
> Ja, Blayotov mailer je 'X-Mailer: Microsoft Internet Mail 4.70.1154'.
> Sramotno! Aja, pa line wraping bi moral delat ze mailer, ki posto posilja.
> To pac ni naloga mailerja, ki posto prejme. Kaj pa on ve, kje (in ali
> sploh) lahko vrstico zlomi. Kaj pa, ce dobis v posti se kaksen UUencodan
> file? Tam bi bilo lomljenje vrstic fatalno. Kar se pa tice ISOta, pa naj
> [...]
No no no no...men se ne zdi to prav nic sramotno (trenutno doma nimam Linux-a). Ne vem v cem je problem?!?! Meni pine vse to obvlada (se pravi line wraping pa ISO-8859-2 delujeta bp), ce pa vas pine tega ne obvlada, je pa to vas problem:)

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist