[ LUGOS ] vsak zacetek je tezek posebno v LINUXU

miran miran.lavrinc na siol.net
Ned Maj 18 21:10:06 CEST 1997

zacetek je tezek

kupil sem komplet 6-ih cd-jev InfoMagic Linux Developers Resource

instaliral sem slackware, z vsemi mogocimi opcijami, ki mi jih je
ponudil ta komplet. ko ga pozenem se prijavim kot root, potem je pa ze
skoraj konec. poznam komandi LS in CD, poznam tudi nekaj osnovnih komand
za kopiranje in brisanje . ne morem pa pognati nobenega programa razen
igric in clock. ne morem (ne znam) priti niti na cd-rom in ne na ostale
diske. rad bi zvedel za seznam komand, ki obstajajo v linuxu. zelo prav
bi mi prisel tudi midnight-commander, ker je menda podoben nortonu, ki
ga dobro poznam.

ali bi bilo pametneje instalirati red-hat???

zaenkrat je vprasanj dovolj,ker se bojim da ce vam jih napisem se vec ne
bom dobil nobenega odgovora !!!

miran

Dodatne informacije o seznamu Starilist