[ LUGOS ] vsak zacetek je tezek posebno v LINUXU

Matjaz Godec gody na elgo.si
Ned Maj 18 21:16:10 CEST 1997

On Sun, 18 May 1997, miran wrote:

> [...]
>
> kupil sem komplet 6-ih cd-jev InfoMagic Linux Developers Resource
>
> instaliral sem slackware, z vsemi mogocimi opcijami, ki mi jih je
> ponudil ta komplet. ko ga pozenem se prijavim kot root, potem je pa ze
> skoraj konec. poznam komandi LS in CD, poznam tudi nekaj osnovnih komand
> za kopiranje in brisanje . ne morem pa pognati nobenega programa razen
> igric in clock. ne morem (ne znam) priti niti na cd-rom in ne na ostale
> diske. rad bi zvedel za seznam komand, ki obstajajo v linuxu. zelo prav
> bi mi prisel tudi midnight-commander, ker je menda podoben nortonu, ki

Seznam komand:

ls /bin			=> osnovni ukazi
ls /sbin		=> osnovni ukazi za sistemsko administracijo
ls /usr/bin		=> standardni ukazi in programi
ls /usr/sbin		=> standardni ukazi za sistemsko administracijo
ls /usr/X11/bin		=> programi ki se izvajajo v X okolju

Za vecino ukazov obstajajo navodila (man ime_ukaza), ki se jim rece manual
pages.

Mislim, da je mc sedaj ze sestavni del vsake distribucije. Probaj odtipkat
mc.

> ali bi bilo pametneje instalirati red-hat???

Mogoce, se pametneje pa bi bilo kupiti knjigu Running Linux by Mat Welsh
ali pa pogledati za on-line sourceji na CD-ju.

Ups, pravis da ne mores na CD. Hmm poskusi:
vstavi cdrom v pogon
mount /mnt/cdrom
cd /mnt/cdrom

> zaenkrat je vprasanj dovolj,ker se bojim da ce vam jih napisem se vec ne
> bom dobil nobenega odgovora !!!

Vzemi si cas in ne obupaj.

> miran

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist