RedHat ali Slakware?

Milan Milan
Pet Mar 7 11:25:19 CET 1997

David Klasinc wrote:

> On Fri, 7 Mar 1997, Blaz Pavlin wrote:
>

>  Hmm, o tem bi se dalo razpravljat, jaz osebno zagovarjam Slackware. Zdi
> se mi pa da je RedHat instalacija in vse ostalo v Xih, tko da glede na
> tvojo konfiguracijo, eeeek.. ne priporocam :)))
>
>  Ce pa ni Xov pol pa nevem... flip a coin or something... ;>

Instalacija RedHata ne potrebuje X-ov. Kot moznost je dana, toda ce
hoces, lahko instaliras tudi v konzoli. Zdi se mi, da je za navadne
uporabnike boljsa RedHat distribucija, ceprav v nekaterih primerih ni
cisto nedolzna.
Kar se tice administriranja  je RedHat precej boljsi, saj zacetniku
precej pomaga. POleg tega pa RedHat omogoca upgrade, kar ce se dobro
spomnim mojih izkusenj s Slackom, Slack tega ne omogoca. Ali pa ?

lp,
MIlan

|  http://storm.uni-mb.si/docs/personal/milan/ |