RedHat ali Slakware?

David Klasinc wildlion na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Mar 7 10:59:33 CET 1997

On Fri, 7 Mar 1997, Blaz Pavlin wrote:

> Ojla!
>
>    Imam racunalnik 386DX/40, 8MB RAM, 420MB HD, SVGA 1 MB,... in me zanima
> katera distribucija Linuxa je boljsa. Red Hat ali Slakware? Zavedam se da
> bo vse skupaj pocasi delovalo :))) Ampak Linux bo :))) Zanima me katera
> distribucija je boljsa...

 Hmm, o tem bi se dalo razpravljat, jaz osebno zagovarjam Slackware. Zdi
se mi pa da je RedHat instalacija in vse ostalo v Xih, tko da glede na
tvojo konfiguracijo, eeeek.. ne priporocam :)))

 Ce pa ni Xov pol pa nevem... flip a coin or something... ;>

cya,
David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist