RedHat ali Slakware?

David Klasinc wildlion na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Mar 7 13:32:25 CET 1997

On Fri, 7 Mar 1997, Milan Gabor, FERI Maribor, Slovenia wrote:

> Kar se tice administriranja  je RedHat precej boljsi, saj zacetniku
> precej pomaga. POleg tega pa RedHat omogoca upgrade, kar ce se dobro
> spomnim mojih izkusenj s Slackom, Slack tega ne omogoca. Ali pa ?

 Hmm, vcasih vem da je bil upgrade omogocen, potem ko je prisla ven prva
verzija ELF distribucije, je bilo 100krat posebaj povedano da treba tisto
verzijo na novo instalirat... Kako je zdaj pa nevem :)

 Sicer pa se mi zdi noro dobro kako ima FreeBSD to urejeno, oz. je zelo
lepo ce imas direkt link, ker po modemu je ubijalsko... :)) Je pa fajn, da
sistemu reces, zdaj se pa upgradaj in se naredi upgrade... Tko no
priblizno :)

*wave*
David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist