SESTANEK !!!!

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Pet Mar 14 02:14:34 CET 1997

Hi!

>Other than that, se cist lepo strinjam z Urosem, Linux je Linux in po
>mojem res ne rabmo ene telebanske knjige, vsaj jaz je ne rabim. Poleg tega
>pa posiljevat ljudi z linuxom je po eni strani brezveze, ker po mojem vec
>ko 50% folka klika windoze in pobija buge in nimajo dovolj znanja za
>prehod iz windows na linux... Pa tudi cajta in volje ne...

Ne vem zakaj vlada taksno vzdusje. V statutu lepo pise:

Naloge dru{tva:

     zdru`evanje uporabnikov in medsebojna pomo~
     {irjenje Linuxa
     poslovenjenje dolo~enih delov Linuxa in {irjenje na osnovne in srednje
{ole
     vzdr`evanje serverja

Torej si ti zelis drustvo zaradi piknikov?
Mar se ti ne zdi, da je zadeva bolj uporabna ce jo uporablja vec ljudi?

LP,
                        bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.:(386) 63 482-129          |

Dodatne informacije o seznamu Starilist