SESTANEK !!!!

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Pet Mar 14 02:04:07 CET 1997

Hi!

>UNIX ni za rajo in ko bo, bom sel na CPM....
>Ker: ko bo za rajo, bo vse v prokletih okenckih kot Windozli, ki
>pa so ogabni toliko, kolikor je velika najvecja stevilka izrecena
>do sedaj!

Ti bi torej telel, da cim MANJ ljudi uporablja Linux? Operacijski sistem je
za koncnega uporabniko pomemben toliko, kot so programi ki jih lahko
uporablja...
Jaz se popolnoma zavedam razmerja Linux/MSWin, toda zaenkrat ni casa da bi
presel 100% na UNIX. Ce bi taksna knjizica obstajala bi se ljudje lazje
odlocili za ta korak in manj bi bilo uporabnikov MS.
Ne vem zakaj bi vsi morali po istem postopku, ce ni potrebno. V koncni fazi
tudi v solo ne bi bilo potrebno, saj je vse v knjigah (pa ne me vleci za
jezik pri tejle trditvi :-))

LP,
                        bobo

Dodatne informacije o seznamu Starilist