Tcl/Tk, Java, C++ blues [probably a bit OffTopic]

Timotej Ecimovic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Čet Mar 20 15:04:50 CET 1997

> Banzai people!
>
>  Tocno tisto kar zgoraj pise, zadnjic enkrat sem bil v enem fightu glede
> hitrosti Tcl/Tk (zircon) in vseh ostalih zadev kar se tice histrosti
> interpreterjev in ocmpilerjev, kam gre razvoj Tcl-ja in podobnih stvari...
>
>  Zanimajo me vasa mnenja, sam trdim (ceprav bolj kot nepoznavalec, nekdo
> ki ve o teh stvarih ene 5%) da je in bo se kar nekaj casa Tcl/Tk oz kaki
> podobni toolkiti zlo pocasnejsi od kakega Cja in motif libov..
>
> Se motim?

Hitrost je relativen pojem....

Tcl/Tk je pocasen. To je dejstvo. Ampak to te ne moti, ce koda napisana v
Tcl/Tk porabi takoalitako samo 1% vsega casa izvajanja programa, ostalo
je pa low-down-dirty C-koda, ki divje racuna nekje v ozadju.

V hitrosti je namrec tudi vkljucen cas razvoja programa.

Ce jaz rabim 3 dni, da napisem program v C+Motif, ki se bo potem izvajal
v povprecju 10 Min / Session, pognan bo pa vsake toliko casa enkrat,
imam ze raje Tcl/Tk program, ki se bo izvajal v povprecju 12 Min/Session,
napisal ga bom pa v enem dnevu.

Jaz sem postal fan od Tcl/Tk zato, ker zadeve, ki bi jih pisal s toolkiti
kaksni 10 ur, napisem v Tcl/Tk v 1 uri.

Absolutno nujno pa je vse hitrostno kriticne zadeve napisati v Cju.
In ravno zato, ker je povezava C+Tcl/Tk resena odlicno, sploh
uporabljam Tcl/Tk. Tudi widgete za Tk sem ze moral pisati, ker je bil
canvas enostavno prepocasen, in je slo ravno tako en-dva-tri, pa sem
pridelal widget, ki je direktno v C-ju risal neke atomcke....

Dokler pises samo user-interface na zmerno hitrih masinah, se mi zdi cisto
vseeno ce imas Motif, Tcl/Tk, Xforms ali pa Xlib, saj v vsakem primeru
zadeva laufa hitreje kot user lahko klika naokrog... Uporabi tisto,
kar ti je najbolj domace. (Ce pac delas program za domaco rabo...)

Ampak vse je seveda odvisno spet od velikosti projekta...
Program v 100000 vrsticah v Tclju rata (verjetno) precejsen nightmare
in takrat je mogoce spet bolje uporabiti Motif...

Po mojem splosnega odgovora ni. Vsakomur svoje po njegovih potrebah....

Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist