Tcl/Tk, Java, C++ blues [probably a bit OffTopic]

Jernej Kovse jernej.kovse na uni-mb.si
Čet Mar 20 18:59:50 CET 1997

On Thu, 20 Mar 1997, David Klasinc wrote:

> Banzai people!
>
>  Tocno tisto kar zgoraj pise, zadnjic enkrat sem bil v enem fightu glede
> hitrosti Tcl/Tk (zircon) in vseh ostalih zadev kar se tice histrosti
> interpreterjev in ocmpilerjev, kam gre razvoj Tcl-ja in podobnih stvari...
>
>  Zanimajo me vasa mnenja, sam trdim (ceprav bolj kot nepoznavalec, nekdo
> ki ve o teh stvarih ene 5%) da je in bo se kar nekaj casa Tcl/Tk oz kaki
> podobni toolkiti zlo pocasnejsi od kakega Cja in motif libov..
>
> Se motim?
>
> David!

Primerjava je pravzaprav tezka, saj ne mores neposredno primerjati
compilerjev in interpreterjev.

Jernej

  Jernej Kovse       E-mail: jernej.kovse na uni-mb.si
  Simekova 22                jernej na uc01.s-dgm.mb.edus.si
  2000 Maribor          WWW: http://www2.feri.uni-mb.si/~jernej
  Slovenia
                      University of Maribor
     Faculty of Electrical Engineering and Computer Science