Tcl/Tk, Java, C++ blues [probably a bit OffTopic]

David Klasinc wildlion na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Mar 20 15:48:27 CET 1997

On Thu, 20 Mar 1997, Timotej Ecimovic wrote:

> Hitrost je relativen pojem....
Agreed :)

> Tcl/Tk je pocasen. To je dejstvo. Ampak to te ne moti, ce koda napisana v
> Tcl/Tk porabi takoalitako samo 1% vsega casa izvajanja programa, ostalo
> je pa low-down-dirty C-koda, ki divje racuna nekje v ozadju.
- loads of stuff cutted -
> Cic

 Podobno sem tudi sam razmisljal, tud meni je vseeno bolj enostavno
napisat kak kratek program, katerega hitrost ni vazna v kakem script
language interpreterju... :) Normalno, zakaj bi kompliciral in sel
izumljat toplo vodo... Me je zanimal, glede ciste hitrosti izvajanja, ker
mi je zadnjic nekdo trdil en me prepriceval 100 na uro, da je Tcl/Tk in
vsi toolkiti, da je to hitro, da se ti kar zvrti... Jaz sem pred kakimi
tremi meseci instaliral zircona in sem cist dost videl.. ne zamenjam
za BitchX! :)))

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist