Evil Bill

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Mar 20 11:57:11 CET 1997

On Thu, 20 Mar 1997, Andrej Cedilnik wrote:

> Ti se najbrz ne spoznaš posebno na internet protokole in samo
> programiranje.

Hmm... Ehh, clovek se vsak dan nauci kaj novega. Vcasih tudi to, da ne
pozna "internet protokolov" in programiranja...

> Da ti malo rasvetlim zadeve: Java kuri vec CPU, spomina...
> Na mojem linuxu najmanjši program (hello world) kuri 18MB spomina in 48%
> system resources.

Nikjer nisem rekel, da Java kuri malo CPUja in pomnilnika. Ampak 18 MB za
tak programcek se mi vseeno zdi malo prehudo.

> Kar pa se diskov tiče, itak greš samo na dva pagea in maš 1MB zafilanga
> diska, tako da mislim da tudi to ni problem.

In to naj bi bil odgovor "poznavalca" "internet protokolov" in
programiranja... ;-))

> V zvezi s pasovno širino: Animiran gif je dolg ene 50K Javin programček
> za animacijo pa 25K + 50K slikce

Ja in? Navaden gif takih dimenzij bi pa bil velik recimo 10 kB.

> Kakor bi rekli moji duhovni kolegi na MTV:
>
>          Take a moment to think about it!

S tem se pa strinjam. Dodal bi se en pregovor k temu:

Najprej trikrat premisli, preden enkrat poves.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist