Evil Bill

Andrej Cedilnik andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
Čet Mar 20 10:35:30 CET 1997

Ales Casar wrote:

> Ti ga kar odstrani. Ali pa daj gor vsaj staticno varianto. To spreminjanje
> samo brezveze zre CPU, pomnilnik, pasovno sirino, diske,... Tudi tista
> stvar v Javi bi se najbrz dala resiti klasicno, mar ne?
Ti se najbrz ne spoznaš posebno na internet protokole in samo
programiranje.
Da ti malo rasvetlim zadeve: Java kuri vec CPU, spomina...
Na mojem linuxu najmanjši program (hello world) kuri 18MB spomina in 48%
system resources.
(Če ve kdo kako to zmanjšat naj mi sporoči)
Kar pa se diskov tiče, itak greš samo na dva pagea in maš 1MB zafilanga
diska, tako da mislim da tudi to ni problem.
V zvezi s pasovno širino: Animiran gif je dolg ene 50K Javin programček
za animacijo pa 25K + 50K slikce

Kakor bi rekli moji duhovni kolegi na MTV:

         Take a moment to think about it!

					Andy
                       * / *     andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
 /-\ |  | |-\  \  /     \|/      http://www.nevtron.si/andy/
 +-+ | \| |  |  /       /|\      "Gabber is the only drug!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist