Tcl/Tk, Java, C++ blues [probably a bit OffTopic]

David Klasinc wildlion na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Mar 20 13:13:43 CET 1997

Banzai people!

 Tocno tisto kar zgoraj pise, zadnjic enkrat sem bil v enem fightu glede
hitrosti Tcl/Tk (zircon) in vseh ostalih zadev kar se tice histrosti
interpreterjev in ocmpilerjev, kam gre razvoj Tcl-ja in podobnih stvari...

 Zanimajo me vasa mnenja, sam trdim (ceprav bolj kot nepoznavalec, nekdo
ki ve o teh stvarih ene 5%) da je in bo se kar nekaj casa Tcl/Tk oz kaki
podobni toolkiti zlo pocasnejsi od kakega Cja in motif libov..

Se motim?

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist